Hier wij weer 😆

24 februari 2019 - Coimbra, Portugal

Na een paar dagen rust hier weer wat van ons.

22 ferbruari

Veel binnendoor gereden N550 en tussendoor wat snelweg vanwege lange tijd ongeveer 200km doe je 5 tot 6 u over dan ook nog speciaal transport wat je ook weer 20 min kost want je wordt aan de rand vd weg gezet en tevens 1 die dacht dat ie erdoor kon maar een lantaarnpaal meenam. We vonden een mooi plekje aan zee in A Ver-o-Mar.

20190224_191236

Mooie binnenwegen genomen waar we belande in Redondela waar we stopte en kwamen we bij "Caimino do A stelero "erg interessant maar konden niets over terug vinden op internet. Erg jammer wilde graag meer hierover weten.

20190224_191431

Grens over naar portugal en heerlijk plekje gevonden aan zee waar we zijn gaan eten iets wat aan de rotsen groeid

20190224_191905

(naam vergeten) smaakte een beetje naar inktvis. Was een mooie zonnige dag 20/23 graden.

20190224_191709

23 februari

Verder gereden via binnendoor en op laatst tolweg om tijd te besparen erg mooi weer 23/25 graden. Mooi plekje aan strand/zee. Waar we heerlijk paar dagen rust hebben genomen om strandwandeling met bruno en lekker buiten gezeten waar we ook nederlanders gesproken hebben en een heerlijk spaans middag uurtje met een heerlijk wijntje en lekkers en tevens advies 😆 Costa de lavos staan we .

20190224_192036

En hihi bruno had onderweg een verveel moment en ja daar ging de kaart van portugal. 😆

Morgen 25 gaan we weer verder rinden richting lissabon .

1. Marijke:
    24 februari 2019
    Ziet er allemaal weer goed uit
    Alleen dat eten weet ik niet😏
  2. Nicolet:
    25 februari 2019
    Wauw ziet er weer erg goed uit zeg. Genieten met zo'n mooi weer. Wij zijn jaloers 😍💋
  3. Yvette:
    25 februari 2019
    Dat word een nieuwe kaart kopen🙈🙈

Eten lijktwel op dinopootjes😂🤣

Geniet van het heerlijke weer😘💋❤
  4. Pa:
    25 februari 2019
    Jongens wat hebben jullie een grandioze reis en dat eten trekt mij ook wel aan,echt
    Apart en het zal best wel lekker geweest zijn.bruno heeft dus een stempel gezet..
    Het weer is bijnons ook grandioos.