19 en 20 Januari 2019 - terugreis van de Elfsteden tocht

20 januari 2019 - Hillegom, Nederland

Zo daar zijn we weer, de Elfstedentocht achter ons gelaten. Hoorde vandaag nog dat er voor het eerst op natuur ijs geschaatst kon worden...….en wat denk je...…in Zuid Holland :-( maar goed we zijn weer op ons gemakje binnen door aan het rijden terug naar het zuiden van Holland.

Gisteren morgen, 19 Januari, bij een heerlijk ontbijtje lekker van onze kaasjes genoten en daarna vanuit Volendam naar Alkmaar gereden.

20190118_200620

Vanuit Alkmaar naar Den Helder gereden en, vlakbij de ferry naar Texel, even lekker met de hond langs de wadden zee gelopen. Vanuit Den Helder zijn we naar een overnachtingplaats gereden in Koppelen.

Overnachting in Koppelen

's Avonds gegeten in het plaatselijke eetcafé.

20190119_170224

Na weer een heerlijk ontbijtje, 20 Januari, zijn we vanuit Koppelen naar Zandvoort gereden via de binnenstad van Amsterdam.

20190120_191609

Lekker over het strand gelopen van Bloemendaal en Zandvoort …… heerlijk weer gehad. Vanuit Zandvoort naar een staanplaats gereden in Hillegom waar we gaan overnachten.

20190120_143331

Morgen zullen we naar Nieuw Vennep rijden om het EP (Hydraulisch) Systeem even na te laten kijken.