10 en 11 januari

11 januari 2019 - Wijngaarden, Nederland

20190110_090904

Twee dagen achter elkaar even camper verkennen,  donderdag 10 januari in Hoek van Holland gestaan  (Koningin Emmaboulevard ) hier geen voorzieningen maar mooi uitzicht en voor Bruno lekker groot veld waar die los kon lopen.

20190111_093404

Heerlijk avondje spelletjes gedaan met lekker chocolaatjes van mijn collega .

20190110_181559

Op vrijdag 11 januari  navigatie laten nakijken (Auto-Comfort B.V. Zwijndrecht) laat in de middag. helemaal top en super service van het personeel.

Vanuit Zwijndrecht richting N-Brabant maar de snelwegen vermeden was  wel een heel lange rit maar veel mooie plekjes gezien. Ook even door Rotterdam gereden om voor Bruno medicijnen te halen. Vanuit daar terecht gekomen op ijsboederij 't koeiestalletje in Wijngaarden

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Kowsil:
    11 januari 2019
    Hallo avonturiers wat leuk allemaal mooie uitzicht leuke foto’s. Wat is Bruno groot geworden hij krijgt van Jaymen een lekkere likje kusje😘.Dit moet ik door geven van hem. Hij vraagt hoe oud Bruno is, en jullie hebben een mooie leuke camper. Veel plezier met jullie verdere reis
    Gr Kowsil en Jaymen
  2. Nicolet:
    11 januari 2019
    Super mooi uitzicht zeg. En leuk om het zo mee te volgen. De kids genieten er hier ook van. Laatste verhaal zal ik morgen met ze lezen. Kus
  3. Yvette:
    12 januari 2019
    Wat een prachtig uitzicht hadden jullie :)
    Zullen zeker gezellige dagen zijn geweest
  4. Annetta:
    Kowsil
    Bruno is nu bijna 10 maanden ... likje terug voor Jaymen ...vandaag begonnen met begin van elf steden tocht vanuit wijngaarden😆
  5. Annetta:
    12 januari 2019
    Goede morgen kids en kleinkinderen ...fijn om te horen dat jullie zo mee kunnen genieten ...voor allen een dikke kus😍😘