Sneek,Ijlst,Sloten,Stavoren en Hindeloopen

16 januari 2019 - Workum, Nederland

Hallo allemaal

Vandaag begonnen in Sneek op de foto de waterpoort uit jaar 1645.. klein stadje met mooie oude huisjes weinig verkeer en drukte.

20190116_163834

Hierna naar Ijlst waar we de houtzaagmolen zijn gaan bekijken echt super mooi maar was wel jammer dat de molen niet open..... het was buiten trouwens wel erg koud aan het worden…….toch een echte 11 stedentocht??? :-).

20190116_164052

Vanuit Ijlst naar Sloten waar we te voet zijn doorgelopen omdat er geen auto's in mochten als je er niet woont, was een erg mooi stadje met  veel oude huisjes met verschillende brugjes. Was erg mooi om er even rond te lopen.

20190116_165251

Hierna Stavoren bezocht wat een heel klein stadje is maar erg mooi gelegen aan IJsselmeer, hier ook even heerlijk rond gelopen .

20190116_165457

En als laatste vandaag, van onze 11 stedentocht, Hindeloopen van de bloemmotieven wat daar ook terug te zien is

20190116_165614

De steden, die we hebben bezocht, zijn erg klein en gezellig en veel doe je lopend of op de fiets, met veel smalle weggetjes maar zeker de moeite waard om gezien te hebben. Ondanks de kou was deze dag een geslaagde dag en morgen beginnen we de dag met een kop koffie en gebakje in Workum, want ANNETTTA is morgen jarig …...hieper de piep HOERA !!!!!!!!…...van mij alvast een fijne dag xxxx

tot morgen  beste lezers...….en snaveltjes toe en slaap lekkerrrrr

1. Kayleigh:
    16 januari 2019
    Super!
  2. Yvette:
    17 januari 2019
    Heerlijk om dit zo terug te lezen!!! Ook hier van Harte Gefeliciteerd en een hele fijne dag gewenst! Kus