Daar zijn we weer (-;

15 februari 2019 - Saillans, Frankrijk

Trouwe Volgers

We hebben gisteren 14 februari veel snelweg genomen omdat het wat rustiger rijd even niet al die dorpjes en smalle weggetjes want is erg smal en klein hier in de omgeving.

20190215_213420

Zijn van Lannion via de D787 en D769 Guingamp, Gourin, Hennebont Carnac .

20190215_213541

Bij Carnac gestopt voor de megalieten te bekijken, dit zijn stenen die er staan in verschillende grote en vormen en ook hunebed. het weer was erg mooi daar en ook de komende dagen geven ze aan.

20190215_213745

vanuit daar plekje gezocht voor de overnachting en kwamen bij Nantes bij Saint Fiacre uit bij een wijnboer uit Domein des Croix. Erg vriendelijk en ze was de eerste Franse die een beetje Engels sprak.  Na een lange wandeling met bruno gemaakt te hebben mochten we om 18u de wijn komen proeven met uitleg hoe ze die maakte. Erg lekker die wijn en tuurlijk ook een doosje met 6 verschillende gekocht.

20190215_214024

Donderdag 15 februari

20190215_213901

vanuit Nantes  weer meerderen delen grote weg  naar la Rochelle ( D137) waar we naar een brug ( le de re bridge)zijn gereden van bijna 3 km lang en vaarhoogte 42m.

20190215_214242

Vanuit daar weer wat binnen wegen door de dorpjes en ook langs strand waar we hebben gewandeld met het zonnetje en 20 graden . Staan bij de Buffalo gril waar we heerlijk zijn gaan eten en tevens staan we hier ook te overnachten.

20190215_214436

Morgen gaan we de route rijden zoals Ron hem eerder had uitgezocht en met dit mooie weer gaan we een paar dagen aan het strand staan om heerlijk van het weer en weekend te gaan genieten. Zal bij Bayonne ongeveer worden

Fijn weekend allemaal

1. Yvette:
    15 februari 2019
    Wat een prachtige rit hebben jullie er nu opzitten. Heel benieuwd naar al het moois wat nog gaat komen😘 dikke kus van ons
  2. Pa:
    16 februari 2019
    Geniet van het mooie weer.jullie hebben tot nog toe een schitterende
    Route gehad
  3. Annetta:
    16 februari 2019
    Goede morgen pa, ja route is super weer hebben we ook mee op naar de grens van spanje vandaag. Hopen ook daar op mooie routes. Kus van ons 😘😘
  4. Nicolet:
    16 februari 2019
    Super gaaf, geniet van het weekend en inderdaad het mooie weer. Kus vanuit Veghel 😘
  5. Annetta:
    16 februari 2019
    Meiden kus vanuit Bordeaux en knuffel aan de kleintjes en kus voor jullie 😍🤗
  6. Marijke:
    16 februari 2019
    Ziet er allemaal goed uit🍷🌞